Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Ανήσυχος Εφησυχασμένος

Ο φίλος μας Ανήσυχος Εφησυχασμένος (τι σκατά ναρκωτικά πέρνει ρε παιδί μου τούτος παλί;) σοβαρά προβληματισμένος απέστειλε και το δικό του πρόβλημα. Σας το παραθέτω παρακάτω

Αγαπητή κυρά Δέσποινα, μεγάλη η χάρη σου!

Σου στέλνω το πρόβλημά μου για να με βοηθήκεις κι εμένανε!
Χθες το βράδυ είδα στον ύπνο μου ότι ήμουν μαουνιέρης στη Σαγκάη κι έτρωγα μανταρίνια πάνω στη μαούνα μου, ενώ δίπλα μου ήταν μία γλάστρα με τσουκνίδες.
Ξαφνικά, μου έπεσε ένα μανταρίνι στο νερό και βγήκε ένας βάτραχος που έπαιζε το "Ζαβαρακατρανέμια" σε ένα φλάουτο...
Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;Διότι πολύ πολύ έχω ταραχτεί με τον βάτραχο!

Ανήσυχος Εφησυχασμένος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Το πρόβλημά σου πολυσύνθετο και σαν πολυσύνθετο θα το αντιμετωπίσουμε. Το αυγό μίλησε για σένα και ερμηνεύει το όνειρό σου. Δώσε μεγάλη προσοχή κάνε ότι σου λέω και αν το όνειρο σου επαναληφθεί πάρε και μια αντιβίωση των 500.

Απάντηση για Εφησυχασμένο
Αν η μαούνα με την οποία διέσχιζες τη γραφική Σαγκάη ήταν ξύλινη, τότε πολύ λογικά ο βάτραχος έπαιζε Ξυλούρη. Να μείνεις ήσυχος και τίποτα δε θα συμβεί (χτύπα ξύλο).

Απάντηση για Ανήσυχο
Αν η μαούνα ήταν πλαστική ή από PVC, το όνειρο είναι προάγγελος μικρής οικονομικής καταστροφής (βουτιά και αδόκητη απώλεια μανταρινιού, γλάστρα τσουκνίδων, κλπ) .
Και επειδή φοβούμαι ότι η οικονομική αυτή καταστροφή θα επέλθει σύντομα θα σε παρακαλούσα θερμά να μου εμβάσεις μια προκαταβολή 200 Ευρώ στον γνωστό λογαριασμό μου, γιατί απλά δεν βλέπω τον λόγο να σε ακολουθήσω και εγώ στον κατήφορο αυτό που σε περιμένει, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και χρήμα, αλλά και στερώντας την παρουσία μου από συνανθρώπους μας που έχουν την ανάγκη μου (βλέπε άτακτο κορίτσι, δράκος κλπ).

Πάντα στη διάθεσή σου (μετά το έμβασμα φυσικά)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θείααααααααααααααααααααα

που είσαι και σε ψάχνω;;;;;;;;;;

μάκια μάκια μάκιααααααααααααα

DRAGON είπε...

η θεία γράφει, είναι εδώ ο θείος όμως!

Κυρά Δέσποινα είπε...

Θειάφι ρε. Λέγε σκασμένο τι θες μπας και βράσουμε και τους ντολμάδες που περιμένουν.

Ανώνυμος είπε...

θείο μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
μάκια μάκια μάκια
στο σχολείο σήμερα έγραψα έκθεση και πήρα κουλουράκι!!!!!
πως θα το πω στην μαμά μου;;;;

Ανώνυμος είπε...

αχ θείτσα μου ένας συμμαθητής μου με γουστάρει... αυτός πάει στην β' γυμνασίου και εγώ α'.... να πιω ένα καφεδάκι και να σου στείλω την φωτογραφία να μου πεις το φλυτζάνι;;; θέλω να μάθω αν με παντρευτεί... αν όχι, να μην τον φιλήσω και μείνω έγκυος.....

Ανώνυμος είπε...

Αχ, πολύ χαίρομαι, γιατί η μαούνα ήταν ξύλινη!!!
Τα βρήκατε όλα, κυρία Δέσποινά μου, μπράβο! Θα σας ανάψω λαμπάδα ίσαμε το μπόι του Πητ Παπαδάκου (στο πλάτος)!!!