Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΝΑΓΚΗ

Ξεκαθαρίζω καταρχήν ότι ο ρόλος μου στο συγκεκριμένο βλογ είναι απλά επικουρικός. Είμαι o δράκος, δηλαδή το διάμεσο του διάμεσου. Βοηθάω την δόλια κυρά Δέσποινα, που δεν διαθέτει την απαραίτητη εξοικείωση με την τεχνολογία για να επικοινωνεί μαζί σας. Επίσης, να σας αποκαλύψω, ότι κάθε φορά που η κυρά Δέσποινα αντιμετωπίζει ένα πρόβλημά σας, αφού διαβάσει τα ταρώ, τον καφέ, την πατούσα, η απάντηση στο πρόβλημα αποκαλύπτεται μαγικά με ανάγλυφα χρυσά γράμματα στην πλάτη της, χάρισμα που κληρονόμησε από τη θεία της, την αγία Αθανασία του Αιγάλεω, διάσημο διάμεσο το οποίο σήμερα εκτίει ποινή καθείρξεως στις φυλακές Κορυδαλλού. Το χάρισμα αυτό του δερμογραφισμού αποδίδεται μόνο σε μέντιουμ υψηλών προδιαγραφών και χρονολογείται από την εποχή του Μεσαίωνα, όπου η ανάγκη για καταγραφή σημειώσεων για τις προβλέψεις ήταν αδήρυτη και δεν είχαν ακόμα ανακαλυφθεί τα post-it.

Διαβάζω λοιπόν από την στιλπνή πλάτη της Κυρά Δέσποινας τα ακόλουθα, χωρίς να ξέρω που απευθύνεται:
«Μίλησα με την Millenium και τα λεφτά δεν έχουν μπει ακόμα. Η λύση στο πρόβλημά σου είναι μόλις ένα έμβασμα μακριά. Επειδή σε βλέπω ανήσυχο και είμαι καλή γυναίκα, θα περιμένω μέχρι τις 14.00. Ούτε λεπτό παραπάνω, μην εφησυχάζεις.
Ανθρώπινα δική σου,
Κυρά Δέσποινα»

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η Αθανασία του Αιγάλεω ελάμβανε sms στα τσιτσάκια της.... πως είναι κληρονομικό το χάρισμα της Θείας μου αφού παίρνει ολόκληρο fax πλάτη της;;;;;;;;;;;;
όλο απορίες είμαι σήμερα Θειούλη μου....
μάκια σου έδωσα;;; όχι; μάκια μάκια μάκια

DRAGON είπε...

κάθε γενιά βγάζει και πιο εξελιγμένο μοντέλο. Να σου πω μόνο ότι αν βάλεις usb καλώδιο στο αυτί της κυρά Δέσποινας, έχεις ασύρματη σύνδεση στο internet!

Ανώνυμος είπε...

...και εγώ, το χαζό, διάβαζα ολόκληρο pdf πως να χακέψω ασύρματο που βρήκα στην γειτονιά......

Θείε μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοοο
σε όλα λύσεις μου βρίσκεις :):):):):)

DRAGON είπε...

το χει η γυναίκα, σου λέω, melov!!

Ανώνυμος είπε...

μια φίλη της μαμάς μου θέλει να ρωτήσει την Κυρά Δέσποινα για τα μελλούμενα... τι ποσοστό θα πάρω αν μεσολαβήσω??? αν είναι κάτω από 50% δεν δέχομαι... εκτός και αν μου δώσει καραμελίτσες και σοκολατίτσες... θείε μου, ρώτησε την Κυρά Δέσποινα, δέχεται;;;;;;;;;;;;;;;;;

DRAGON είπε...

είσαι και πανάκριβη, baby, αλλά οι καιροί είναι χαλεποί και οι πελάτες χρειάζονται. Θα τη ρωτήσω κι ότι πει η πλάτη!

Ανώνυμος είπε...

mylov έχω στείλει mail στην θείτσα!!!! αργότερα θα στείλω φωτογραφία με το φλυτζάνι του ελληνικού και πες της να το περάσει με φωτο στην ανάρτησή της!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εχω να καταγγειλω ότι ο Dragon είναι απατεώνας και ουδεμία αχέση έχει ή είχε ποτέ με την Αθανασία .

Συγκεκριμένα ήμουν ο συνήγορος της Αθανασίας στο έκτακτο στραροδικείο που είχε τότε συγκληθεί τότε στο Αιγάλεω , οπου ο Dragon κάνοντας χρήση του ψευδωνύμου 'Ερμής'
είχε διαδραματήσει ρόλο βασικού μάρτυρος κατηγορίας στην πολύκροτη υπόθεση

Ανώνυμος είπε...

Εχω να καταγγειλω ότι ο Dragon είναι απατεώνας και ουδεμία αχέση έχει ή είχε ποτέ με την Αθανασία .

Συγκεκριμένα ήμουν ο συνήγορος της Αθανασίας στο έκτακτο στραροδικείο που είχε τότε συγκληθεί τότε στο Αιγάλεω , οπου ο Dragon κάνοντας χρήση του ψευδωνύμου 'Ερμής'
είχε διαδραματήσει ρόλο βασικού μάρτυρος κατηγορίας στην πολύκροτη υπόθεση