Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Καλώς σας βρήκα

Και καλώς με βρήκατε φυσικά.
Δε θα πω πολλά γιατί γυναίκα αγράμματη είμαι πως να το κάνουμε και πολλα γράμματα δεν ξέρω.
Αυτά τα καινούρια κόλπα τα μπλόκα και τις άλλες πίπες - φθου κύριε φυλακή τω στόματι μου - αναγκάστηκα να τα μάθω μιας και η πελατεία τώρα τελευταία έχει πέσει πολύ και κάπως πρέπει κι εγώ να βγάλω το ρημάδι το ψωμί μου.

Σας περιμένω λοιπόν να μου στείλετε το πρόβλημά σας κι εγώ θα σας βρώ τη λύση που σας πρέπει.

Και επειδή ακόμη δεν ανοίξαμε πλάκωσε η λυσσάρα με τα αισθηματικά άντε κουνήστε εσείς τον κώλο σας για να παχαίνει ο δικός μου.

2 σχόλια:

DRAGON είπε...

κυρά Δέσποινα, η φήμη σου τρέχει γρηγορότερα από το βλογ σου. Εχω ένα πρόβλημα (καλά, δεν έχω μόνο ένα, απλά το γράφω για χαμηλότερη χρέωση) που θέλω γνώμη άμεσα. Θα κάτσω να το καθαρογράψω και θα στο στείλω σε σχόλιο, και ξέρω ότι θα το αντιμετωπίσεις με τη σοβαρότητα και εχεμύθεια (προπαντός) που απαιτούν οι περιστάσεις. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που σε βλέπω ονλάιν. Με εκτίμηση πάντα
ο δρακούλης

Κυρά Δέσποινα είπε...

Αγαπητέ μου δράκε.
Ξέρεις πως ότι και να γίνει πάντα θα είμαι στο πλευρό σου (εξάλλου πληρώνεις πάντα μετρητοίς και μαλακίες εμείς δεν κάνουμε στο μετρητοίς).

Σε αναμονή του σχολίου σου