Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

ΑΤΑΚΤΗ ΑΝΕΨΟΥΛΑ

«Αγαπημένη Θείτσα μου,
Ο Χρυσοβαλάντης, ένας συμμαθητής μου με γουστάρει(ακούς εκεί έκφραση νεολαίας!!!!)... Εκείνος πάει στην β' γυμνασίου και εγώ στην α'.... Να πιω ένα καφεδάκι (από εκείνον τον ελληνικό που μου βρωμάει) και να σου στείλω την φωτογραφία; Θα μου πεις το φλυτζάνι;;; Θέλω να μάθω: 1) αν με βοηθήσει στις εργασίες που μας έχει βάλει η κυρία των Θρησκευτικών... εκεί που λέει για τα πολλά ΟΥ ... δεν καταλαβαίνω... , 2) αν πλακώσει στο ξύλο το αλβανάκι (είμαι και ρατσίστρια;;;) που με χούφτωσε όταν περίμενα στην ουρά για να πάρω το κουλουράκι μου στο πρώτο διάλειμμα; 3) θα επισκευάσει το αριστερό χέρι της Barbie μου, το οποίο έσπασε από ζήλεια η αδερφή μου;;;(ως γνωστόν τους άντρες τους έχουμε για να μας διορθώνουν τα υδραυλικά, όπως λέει και η φίλη της μαμάς Ευδοξία) 4) Θα κάνει banging jumping από την γέφυρα της Χαλκίδας για εμένα;; (έτσι έκανε ο μπαμπάς για να ρίξει την μαμά μου και μπλέχτηκε στα δίχτυα του Κυρ- Άκη του ψαρά) 5) Θα γίνει σαν τον Σάκη Ρουβά;;; όμορφος, ψηλός, έξυπνος, άντρακλας και ταλαντούχος;;;; αφού εγώ είμαι σαν την Ζυγούλη, μόνο έναν Sakis θα μπορούσα να παντρευτώ!!!! 6) Θα μου πάρει νυφικό από τον οίκο μόδας του μόδιστρου Γαλάτη;;; (εκείνου που είναι στην Μύκονο) 7) Θα φέρει στον γάμο μας την Efi Thodi να τραγουδήσει το άσμα ΕΞΩ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;;;; (να έχουμε και πατριωτικό μήνυμα στον γάμο μας) 10) Τελικά, με τα λίγα ή με τα πολλά, θα με παντρευτεί;;;;;;; ... Αν όχι, να μην τον φιλήσω και μείνω έγκυος.....
Λεφτά δεν έχω να σου στείλω. Μόλις προχθές έσπασα τον κουμπαρά της ξαδέρφης μου για να πάρω το νέο παιχνίδι της Lara Croft για το Playstation2... Δεν άφησα σεντς!!!!!! Ο δικός μου κουμπαράς έχει δηλωθεί ως κλοπιμαίο όταν μας έκλεψαν το εξοχικό στο Πήλιο...
Υ.Γ. Τα 8) και 9) δεν τα γράφω γιατί ντρέπομαι... είναι κοριτσίστικα θέματα που τα λέμε με τις συμμαθήτριες μου!!!!!

Η μικρή σου ανεψούλα»

ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ

"Λατρευτή μου, αδέκαρη ανεψούλα, (που σ’ όποιον δεν έδωσε ο Θεός παιδιά, έδωσε ο διάολος ανήψια, ας όψεται)
Είδα το jpeg με την κάτοψη ισογείου του καφέ που μου έστειλες και απαντώ:

1) Να σε βοηθήσει ο Χρυσοβαλάντης να μάθεις τα ΟΥ, ΟΥΤΕ που να το σκέφτεσαι. Αυτός το μόνο ΟΥ που ξέρει είναι οι ΟΥ ΤΟΥ (γιατί ούτε στα εγγλέζικα πολυπατάει και το U2 το διαβάζει σε ακριβή μετάφραση)
2) Ο αλβανός που θέλεις να δείρει ο μορφονιός σου, αύριο θα είναι μεγαλοεργολάβος οικοδομών, οπότε άσε τους ρατσισμούς και τα νταηλίκια και μην κόβεις την τύχη σου.
3) Καταρχήν που για να φτιάξεις αριστερό χέρι σε Barbie θέλεις manual. Εσύ, παιδί μου,δε θες γκόμενο, πολυεργαλείο από το telemarketing θέλεις, απλώς δεν το ξέρεις.
4) Είναι ωραία εκδρομή η Χαλκίδα, γίνεται και μονοήμερη. Να πάτε, παιδί μου. Να κάτσετε σε κανένα ωραίο ταβερνάκι, να φαρμακώσετε, να πιείτε και δυο γκαζόζες, μάλιστα, τώρα τα bangee jumping και τις μαλακίες αφήστε τα. Αν γίνει κανένα ατύχημα, ποία η θέση σου? Φαντάζεσαι τη ζημιά στo image σου, τους παπαράτσι, τα πρωτοσέλιδα? ( «Βουτιά Θανάτου στη Χαλκίδα – Νεκρός ψαράς από πτώση EMO»)
5) Αν περιμένεις ο Χρυσοβαλάντης να γίνει Ρουβάς, θα χρυσοβαλαντώσεις.
6) Ο Γαλάτης, αγάπη μου, την Παρασκευή περνάει περιοδεύων για Φαραώ, και συ είσαι ακόμα στην πρώτη Γυμνασίου και έτσι που το πας με τα Θρησκευτικά και με τα ΟΥ, θες μια δεκαετία στα γεμάτα για αποφοίτηση. Γαλάτη, μόνο τον Αστερίξ βλέπω, και αν αδειάζει κι αυτός.
7) Δεν είναι κακό τα παιδιά να έχουν όνειρα, αρκεί να μην γίνονται εφιάλτες για τους μεγάλους. Σκέψου τον πατέρα σου, που καταπίνει μια ντάνα χάπια την ημέρα με την καρδιά του. Δεν χρωστάει τίποτα, μεροκαματιάρης άνθρωπος, να τον βρουν τέτοιες πομπές στα γεράματα.
8) και 9) Άμα δεν ξεσκιστείς τώρα, που είσαι πιτσιρίκα σαν τα κρύα τα νερά, πότε θα το κάνεις? (είδες η θεία που τα ξέρει (λ)όλα?)
10) Κοίτα ρε, που το μπαμπάτσικο θέλει και γάμους με τον Χρυσοβαλάντη. Βρε, από όλους τους γκόμενους του σχολείου, τον Χρυσοβαλάντη βρήκες να πάρεις? Αυτόν, βρε, δεν τον παίρνει ούτε ο ύπνος και θα τον πάρεις εσύ? (που έλεγε κι ο Σταυρίδης – μην ρωτήσεις ποιος Σταυρίδης, δεν τον πρόλαβες)
Με θειικό ενδιαφέρον,
Η θεία σου,

Κυρά Δέσποινα

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θειούλα μου σε χιλιοευχαριστώ για όλα. Θα ακούσω κατά γράμμα τις συμβουλές σου. Ξέρω πως θες να με παντρέψεις εσύ που είσαι και προξενήτρα. Βασίζομαι πάνω σου όμορφη, γλυκιά και πανέξυπνη θεία μου!

μάκια μάκια μάκια

(πάω περίπτερο για γλειφιτζούρι... ζήλεια, ζήλεια!!!! )

DRAGON είπε...

αγαπημένο άτακτο κοριτσάκι,
επειδή όπως ξέρεις η απάντηση στα ερωτήματα προβάλεται με ανάγλυφα γράμματα στην πλάτη της θειάς σου, θα σε παρακαλούσα το επόμενο σετ ερωτήσεων να είναι πιο συμπυκνωμένο, γιατί γεμίζει η πλάτη ορνιθοσκαλίσματα και ξεστραβώνομαι να τα αντιγράψω, χώρια που οι τελευταίες προτάσεις φτάνουν μέχρι τα οπίσθια της γυναικούλας κι άντε να ψάχνεις εκεί μέσα για απάντηση.
Φιλικά,

ο διάμεσος του διάμεσου
Δράγων

Ανώνυμος είπε...

πω πωωωωωωω αν ήξερα σε τι είδους περιπέτεια σε βάζω Μέγα Δράγων, δεν θα έκανα ούτε μισή ερώτηση.

πω πωωωωωωωωωωω.... πως είναι τα οπίσθιά της;;;;;; φαντάζομαι....

DRAGON είπε...

ζεστά, μεγάλα, ευπροσήγορα,
και πάντα ευπρόσδεκτα,
τα σχόλιά σου,
αγαπημένη μου :)

Ανώνυμος είπε...

τώρα που μου' δωσες φόρα, θα φωνάξω την φίλη της μαμάς να γράψει mail στην θείτσα. έχει φράγκα πολλά... αν είναι έξυπνη η θεία, θα γίνει πλούσια. έτσι να της πεις!!!!!!!!

δώσε τα μάκια μου στην όμορφη, γλυκιά θείτσα μου

DRAGON είπε...

της το ψιθύρισα ήδη
και της έδωσα κι ένα γλυκό φιλί
στην περούκα.

(αν μας το φέρεις το πελατάκι,
το όνομά σου θα μπει στους Μεγάλους Ευεργέτες, όπως μπαίνεις στο μπλογκ, πάνω δεξιά)

τη λατρεία μου,

Δράγων

Ανώνυμος είπε...

ουυυυυυυυυυ ξέρεις πόσους/ες μπορώ να φέρω;;;;;;;; πολλά φράγκα μιλάμε!!!!!!!!!!!!!!!