Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Μαραμένη Μολόχα 2

Κυρά Δέσποινα

Αν και με μπλοκάρει λίγο ο κομπιουτεράς παίρνω το θάρρος και συνεχίζω μπας και βρω η έρμη την υγειά μου που δεν ξέρω κι εγώ που θα με βγάλει αυτή η κατάσταση (όχι βέβαια ότι περιμένω να βρω λύση αλλά ας όψεται η ανάγκη). Εντωμεταξύ μια απορία την έχω. Καφετζού είσαι εσύ τελικά ή ψυχολόγα;
Εγώ πάντως θα τα γράψω κι εσύ είτε με το φλιτζάνι είτε με την ψυχολόγια βρες τις άκρες σου

Επειδή έχω και καβούρια στην τσέπη θα εκμεταλλευτώ την προσφορά 2+1 οπότε πάρε να' χεις προβλήματα
1. Εδώ και πολύ καιρό η αποπάνω μου ανεβαίνει στην ταράτσα και χαμουρεύεται με τον αποκάτω μου και όλο ψουψουψου μου είναι και όλο με αναστατώνουν τη γυναίκα που έχω και τον Σταύρακα που τον ύπνο του δικαίου κοιμάται και το μόνο που σκέφτεται είναι πότε θα βάλει γκολ ο ολυμπιακός που ανάθεμα το Λούα λούα του.
Σκέφτηκα να βάλω την αποπάνω να βάλει τον Σταύρακα αποκάτω μπας και τον αφυπνήσω.
Θα πετύχει καλέ κυρα Δέσποινα η θα συνεχίσει να κοιμάται ο Σταύρακας;
2. Σκέφτομαι σε περίπτωση που ο ΄Σταύρακας συνεχίσει να είναι φύτουλας να τον "στείλω" για τσάι και να κάνω κρούση του αποκάτω μπας και δούμε χαϊρι επιτέλους.
Να προχωρήσω κυρά Δέσποινα μου ή θα με μπουζουριάσουν και αλίμονο μας μετά;
3. (το μικρό) Επειδή έχω παρατηρήσει τώρα τελευταία πως ο Σταύρακας έχει αρχίσει λίγο και μυρίζει και το χρωματάκι του είναι λίγο σιμπεζάκι αν του περάσω μια ρεπουλίνι θα έχει επιτυχία ή θα χρειαστεί να καλέσω και τον ΠαπαΒαγγέλη να βοηθήσει την κατάσταση;

Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση.
Με αφάνταστο και τεράστιο θαυμασμό

Μαραμένη Μολόχα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ (άντε να δούμε πόσες συνέχειες θα έχει αυτό το σήριαλ)

Καλή μου,
1. Σταύραξ δεν προβλέπεται να αφυπνισθεί, καθότι πακτωμένος έμπροσθεν της τελεόρασης, θα βλέπει Τσάμπιονς Λίγκ μέχρις Δευτέρας Παρουσίας. Κι όταν τελειώσει το Λιγκ, θα βλέπει πρωτάθλημα, κι όταν τελειώσει κι αυτό θα βλέπει Euro,
Κι όταν τελειώσει κι αυτό θα βλέπει Ολυμπιακούς του Πεκίνου, κι όταν τελειώσουν κι όλα αυτά, θα βλέπει τα ραδίκια ανάποδα. Και την αποπάνω να του φέρεις, γκρίνιες θα βάλεις στο σπιτικό σου. Εσύ θα την πληρώσεις πάλι, θα σε γλωσσοφάει «για την πουτάνα που μου κουβάλησες, που ούτε μια πίπα της προκοπής δεν ξέρει να πάρει». Ξέρεις γιατί, αγάπη μου? Γιατί όπως λένε στο χωριό μου, του οποίου η τρελή είμαι εγώ, «της αχαμνής ψωλής, τα μαλλιά της φταίνε».
2. Έχω ένα βοτάνι που κάνει θαύματα. Νεκρούς ανασταίνει και ζωντανούς πεθαίνει. Με τον Σταύρακα που είναι και νεκροζώντανος, θα κάνει θραύση. Θα το βράσεις (το βοτάνι, όχι το Σταύρακα) αποβραδίς, και θα χύσεις τρείς σταγόνες σε ένα τρίστρατο (μη μου αρχίσεις τα «που θα τρέχω η μαύρη, νυχτιάτικα?»)Στον καφέ του το πρωί, και βουρ για τον αποκάτω. Μην με ρωτήσεις δοσολογία. Θα σου πω τι λέει ο φίλος σου ο Βέγγος. «Ας πιει όσο πιεί, και αν δε δεις καλό, με το υπόλοιπο τον τρίβετε.» Μην το φοβάσαι. Κυρα Δέσποινα speaking!
3. Θα πάρεις ένα γυαλόχαρτο (το 3 νούμερο να ζητήσεις, ψιλό, μην χαλάσουμε και το έπιπλο) και θα τον τρίψεις γερά, να φύγει η κόρα. Μετά δυό χέρια ρεπουλίνι (νερού, να ζητήσεις, που κάνει και γυαλάδα), που θαχεις ρίξει τρεις σταγόνες καφέ μαονί,
να χαρίσει χρώμα. Να κάτσει ακίνητος (δε φαίνεται και δύσκολο αυτό) δύο εικοσιτετράωρα, να μη σπάσει το γλάσο. Αν τον δεις και συνεχίζει μετά να μην κουνιέται, να παραγγείλεις ένα σκρίνιο μονοκόμματο (βιτρίνα) και βάλτον μέσα. Αν, ω μη γένοιτο, ζωντανέψει, ακολούθησε τα βήματα που περιγράφονται ανωτέρω στο σημείο 2.

Την αγάπη μου και σταθερά στη διάθεσή σου

2 σχόλια:

DRAGON είπε...

α, κυρά Δέσποινα, εσύ είσαι πολύ καλή, χριστιανή μου. Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις! Δεν ήταν πρόβλημα αυτό που έλυσες, sudoku ήτανε! σου στέλνω άμεσα και το δικό μου και αναμένω απάντηση!!

Κυρά Δέσποινα είπε...

Ναι πάρε σειρά κι εσύ γιατί αυτή η Μολόχα θα μας τα κάνει τσουρέκια το βλέπω.

Και ξέρεις ε? Μόνο μετρητά