Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Μαραμένη Μολόχα

Αγαπητή κυρά Δέσποινα

Δεν ξέρω τι δουλειά έχεις εσύ - και όχι μόνο εσύ αλλά κι εγώ - με δράκους και πριγκήπισσες και γιατί θα πρέπει εσύ γυναίκα πράμα να υποχρεώνεσαι στον κάθε μούργο κομπιουτερά για να μπορέσεις να έρθεις σε επαφή με το κοινό σου και να μεταδόσεις τα μεταφυσικά σου δεδομένα.
Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση αναγκαστικά το μήνυμα μου αφού περάσει από σαράντα φωτιές δρακίσιες θα φτάσει σε σένα τσουρομαδημένο και καψαλισμένο και διόλου δεν ξέρω πως θα το βρεις και πως θα το κρίνεις.
Χωρίς να θέλω να σε ζαλίσω με τους προβληματισμούς μου παραπέρα θα εκφράσω εδώ το θαυμασμό μου για τον τρόπο που τα λές, θα πω ένα μεγάλο ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ μ αυτά που ακούς γενικότερα και θα σε αφήσω (έχω και ένα γαλακτομπούρεκο να σκαρώσω) , ελπίζοντας ότι στην επόμενη μεταφυσική μας επικοινωνία θα είμαστε χωρίς παρατηρητές κριτές και δράκους που σκασμένοι στα γέλια περιμένουν να δουν τι βλακεία θα πω παρακάτω.

Μετα τιμής

Μαραμένη Μολόχα



Αγαπητή Μαραμένη Μολόχα,
Είμαι πάντα εδώ, κοντά σας, για να σας λύνω τα μικρά και τα μεγάλα σας προβλήματα.
Μην σε ενοχλεί η παρεμβολή του κομπιουτερά,
καμιά φορά ακόμα και τα διάμεσα χρειάζονται ένα διάμεσο για να επικοινωνήσουν.
Όπως ο κάθε καλός ψυχίατρος, χρειάζεται πάντα έναν άλλο καλό ψυχίατρο.
Για ότι σε απασχολεί, παραμένω στη διάθεσή σου.

Φιλικά,

Κυρά Δέσποινα
Dr. Medium

Υ.Γ. Τρέξε να επωφεληθείς από την έξτρα προσφορά: Στα δύο μεγάλα προβλήματα λύνω και ένα μικρό, χωρίς καμία έξτρα επιβάρυνση.
Ισχύει μέχρι τέλος Φεβρουαρίου

6 σχόλια:

DRAGON είπε...

άσε τις εκπτώσεις και πιάσε δουλειά!

Κυρά Δέσποινα είπε...

Μη με πιέζεις γιατί σε βλέπω να σου διαβάζω τη φαλάκρα

Ανώνυμος είπε...

τοκ τοκ τοοοκ.....

είναι κανείς εδώ;;;;;

Κυρά Δέσποινααααααα;;;


καλέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε δεν ακούς;;;;;

Κυρά Δέσποινα είπε...

Τι φωνάζετε καλέ. Ηλικιωμένη είμαι αλλά όχι κουφή.

Ανώνυμος είπε...

Κυρά Δέσποινα, άμα μου πεις το φλυτζάνι, πόσα θα μου πάρεις.... σε ευρώ;;;!!!!!!!

Κυρά Δέσποινα είπε...

Άτακτο κορίτσι θα σου βγάλω το κοστούμι αφού πρώτα δω το πρόβλημα σου