Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Μαραμένη Μολόχα 3

Καλημέρα κυρά Δέσποινα

Αφού σκέφτηκα καλά τις σοφές συμβουλές σου και αφού χτες απ' όσο είδα ο Σταύρακας είχε μια και μοναδική αντίδραση (κάτι σαν να αερίστηκε ένα πράμα) μόνο την ώρα που αποκλείστηκαν Παναθηναϊκός και Άεκ από το Ευρωπαϊκό (ΘΡΥΛΕΕΕΕΕΕΕ ΟΛΕΕΕΕ ΟΛΕΕΕ ΟΛΕΕΕ ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ) αποφάσισα να ακολουθήσω τις οδηγίες σου και αυτή τη στιγμή του περνάω το δεύτερο χέρι ρεπουλίνι.
Μαονί δεν του σταξα καθ' όσον δεν ταιριάζει με το τραπεζάκι του σαλονιού. Εκεί που είχα πρόβλημα όμως ήταν στο γυαλόχαρτο γιατί το 3 δεν του κανε τπτ και έτρεχα νυχτιάτικα να βρώ σβουράκι. Να' ναι καλά ο αποκάτω που είναι εξοπλισμένος ο χριστιανός και αφού με τράταρε το κατιτίς του (αααααααααχ αυτό το κατιτίς) μου δάνεισε και το εργαλείο του.
Αυτό που με προβληματίζει πολύ αυτή τη στιγμή είναι αν το τζάμι στο σκρίνιο θα γίνει με χερούλι ή να το κάνω συρόμενο.

Τα χίλια καλά που μου κανες κυρα Δέσποινα θα σου τα ξεπληρώσω.

Σε αναμονή της απάντησης σου και των περαιτέρω οδηγιών σου επί του Σταύρακα



ΑΠΑΝΤΗΣΗ (γαμώ τις μολόχες μας γαμώ)

Γλυκειά μου,

1. Το πας πολύ καλά και νιώθω περήφανη για σένα! Μεγάλο πράμα να φιλιώνουν οι γειτόνοι, μια πόρτα είμαστε, μια γειτονιά. Νομίζω ότι με τον αποκάτω εμπεδώθηκε μια σχέση εμπιστοσύνης με γερά θεμέλια (όπου, για να έχεις γερά θεμέλια, προϋπόθεση είναι να διαθέτεις και τα κατάλληλα εργαλεία, που ο από κάτω, από ότι ψυχανεμίζομαι, διαθέτει.)
2. Το σκρίνιο με χερούλι, δεν το συζητώ, να μην ξεμεσιάζεται κι η Ουκρανή στο ξεσκόνισμα. Το συρόμενο «βρίσκει» πολλές φορές, ή κολλάει κιόλας. Όχι ότι θα το ανοίγεις συνέχεια, αλλά, όσο νάναι, σκρίνιο είναι αυτό, έρχεται ένας άνθρωπος, μην είναι και μες την μπίχλα. Ασε, που αν το κάνεις με χερούλι, παίρνει και κλειδαριά επάνω. Μια νεκροφάνεια να σου τύχει, και να ναι συρόμενο, τσουπ, στο σαλόνι ο Σταύρακας. Κλειδάκι, κλειδάκι, δεν το συζητώ, να μην τον έχεις κι έγνοια.
Με αγάπη και πάντα δίπλα σου

14 σχόλια:

DRAGON είπε...

δώστης προβλήματα αυτής της γυναίκας και πάρτης και τον Σταύρακα!!(που λέει ο λόγος δηλαδή)

Κυρά Δέσποινα είπε...

Μωρέ ας τον πάρει κάποιος μπας και βρούμε την ησιχία μας

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή κυρά Δέσποινα,
μεγάλη η χάρη σου! Σου στέλνω το πρόβλημά μου για να με βοηθήκεις κι εμένανε!
Χθες το βράδυ είδα στον ύπνο μου ότι ήμουν μαουνιέρης στη Σαγκάη κι έτρωγα μανταρίνα πάνω στη μαούνα μου, ενώ δίπλα μου ήταν μία γλάστρα με τσουκνίδες. Ξαφνικά, μου έπεσε ένα μανταρίνι στο νερό και βγήκε ένας βάτραχος που έπαιζε το "Ζαβαρακατρανέμια" σε ένα φλάουτο...
Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;
Διότι πολύ πολύ έχω ταραχτεί με τον βάτραχο!

Ανήσυχος Εφησυχασμένος

Κυρά Δέσποινα είπε...

Αγαπητέ Ανήσυχε Εφησυχασμένε.

Κατ' αρχήν να πώ ότι θα μπορούσες να είχες στείλει ένα ρημαδομέιλ με το πρόβλημα σου για να μη μπλέκουμε τα μπούτια μας με μολόχες και δη μαραμένες.

Όσον αφορά το πρόβλημα σου τη λύση θα μας τη δώσει το ρίξιμο του αυγού.

Εις αναμονή λοιπόν του κατάλληλου στόχου.

Πάντα κοντά σου

Ανώνυμος είπε...

Κυρά Δέσποινα, έπεσε πελατεία μπόλικη. Πότε προλαβαίνεις να κάνεις όλα αυτά;;; αααααααααα μην ξεχάσω... εκείνο το σιροπιαστό γλυκό που με κέρασες ήταν μούρα ή βατόμουρα;;;
Κάνε δουλειά σου εσύ και μετά θα σου πω και το δικό μου πρόβλημα....
(έλεγα να σε φιλήσω πριν πάω για τσισάκια μου αλλά δεν προλαβαίνω. σε φιλώ μετά....!!!!)

Κυρά Δέσποινα είπε...

Άτακτο κοριτσάκι από πελατεία δόξα τον αλάχ.
Τώρα το γλυκό τι να σου πώ... εγώ δε στο κέρασα πάντως. Και έχω πει τόσες φορές. Μικρά παιδιά να μην πέρνετε τπτ από αγνώστους.
Άντε καλά τσισάκια και μην κατουρήσεις το βρακάκι σου

Ανώνυμος είπε...

μάκια μάκια μάκια θεία Δέσποινα!!!!
Μου επιτρέπεις να σε λέω θεία;;;;;;;
Σε συμπάθησα τόοοοοοοσο πολύυυυυ..... Έχεις γλυκιά φατσούλα :)

DRAGON είπε...

είναι φοβερή η ρουφιάνα!! (αυτό λέγεται external verification ή advertorial)

Ανώνυμος είπε...

Mέγα Δράγων of all, αυτό ονομάζεται επαφή τρίτου τύπου!!!!

Κυρά Δέσποινα είπε...

Αυτό είναι σοβαρό μπλόκο. Αφήστε τις ερωτοτροπίες εδώ μέσα.
Δε θα γίνει αμέρικαν μπαρ εδω.

Δράκε άντε συμμάζεψε τον Κέλσο γιατί έχει κάψει φλάντζα με την παλαβή την Τρελοκαμπέρο.

Ανώνυμος είπε...

Δίκιο έχει η θεία μου.
Κυκλοφορούν και μικρά παιζάκια εζώ μέθα... (ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΗ!!!!)

DRAGON είπε...

μα ξέρεις αυτή η τρελοκαμπέρω για τι διεστραμμένη γυναίκα πρόκειται? Πανούργα! Τώρα με τις άτακτες, το ξέρεις ότι είμαι δράκος με αδυναμίες. Εχεις γράμμα, το ξέρεις?

Unknown είπε...

Κι εσύ έχεις γράμμα τρελόδρακε.

DRAGON είπε...

το έλαβα, θεόμουρλη!